FBC PŘEROV 3:17 (0:6; 1:5; 2:6)
Tento zápas rozhodla nejspíše 5 až 6 minuta a lenivost hráčů, kteří místo kroku navíc nechali v bráně vyniknout V. Hrachovinu. Bohužel chyby a naivita hráčů, které připomínaly spíše herní vyspělost na úrovni mladšího žáka, rozhodli o tak vysoké prohře.
FBC HRANICE 1:9 (0:4; 0:3; 1:2)
Zápas úplně podobný jako s Přerovem, jen nás porazil méně šikovný soupeř. Bohužel jsme jim na hřišti nestíhali a odevzdaný výkon znamenal bohužel další vysokou prohru.
FBC EXCALIBUR ŠTERNBERK 3:6 (0:0; 0:2; 3:4)
Jiný přístup k utkání, spíše se jednalo o přátelský zápas než nějaký souboj o body. Možná až třetí třetina připomínala nějaké zápasové nasazení. Bohužel, tam jsme na soupeře nestačili a z Moravského Berouna jsme odjížděli bez bodu a s přídělem 32 gólů.
Komentář trenéra k 6.11.: Naše předvedená hra v Berouně nejde svádět na místní povrch. I když je velmi specifická a vymlouvají se i ostatní týmy, které například hrají i divizi, tak podmínky jsou pro oba týmy stejné. Spíše je zarážející, že přístup některých k zápasu je tak laxní, že jim je jedno výsledek a dá se říci, že si vyrazili do Berouna na výlet.
ASPER ŠUMPERK 1:10 (1:3; 0:2; 0:5)
Čekal nás lídr soutěže a velmi těžké utkání. Přistoupili jsme k tomu zodpovědně, nikam jsme nespěchali. Docela nás překvapila neaktivní a pomalá hra soupeře, ale rozdíl v technické kvalitě byl poznat na průběžném skóre.
FBC EXCALIBUR ŠTERNBERK 10:10 (2:4; 4:4; 4:2)
Do zápasu jsme vlítli a chtěli si po 4 posledních prohrách zlepšit chuť. Bohužel soupeř nám hned ukázal, že si zápas nepřijeli odchodit a během 4 minut otočili utkání a my jsme po celý zápas dotahovali. Nutno podotknout, chytat brankář a ne hráč, tak je možné, že by jsme na body nedosáhli.
Komentář trenéra k 20.11.: Po minulém fiasku, jsme jeli do Šumperka s jasným cílem a tím bylo získat nějaké body a zlepšit herní projev. V zápase se Šumperkem se určitě dalo vyhrát, ale rozhodly detaily v kterých byl soupeř lepší. Se Šternberkem hezká hra, kdy jsme většinou my tvořili hru a soupeř trestal naše zbytečné chyby.